Zaproszenie do złożenia oferty nr DPŚ.II.4141.Z.6.2017

Libiąż 28.03.2017r.

Nr sprawy: OPS.DPŚ.4141.Z.6.2017

Gmina Libiąż/ Ośrodek Pomocy Społecznej

w Libiążu

32-590 Libiąż

Ul. 9 Maja 2

Zaproszenie do złożenia oferty

 

 

Rozdział I. Nazwa i adres zamawiającego:

 

Zamawiający: Gmina Libiąż/ Ośrodek Pomocy Społecznej w Libiążu

32-590 Libiąż ul. 9 Maja  2 tel./fax. 326277825 

Strona internetowa Zamawiającego: www.ops.libiaz.pl/.

 

Rozdział II. Tryb udzielenia zamówienia:

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości nie przekraczającej równowartości 50 tys. PLN netto. Do niniejszego zapytania ofertowego zgodnie z art. 4 ust. 8 nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015  poz. 2164 z późn. zmianami.). Zapytanie ofertowe zostało sporządzone zgodnie z zapisami Podręcznika kwalifikowania wydatków objętych dofinansowaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego Wytyczne Programowe Instytucji Zarządzającej RPO WM  2014-2020 styczeń 2016.

 

Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia:

 

  1. 1.    Przedmiotem zamówienia jest:

 

1.1       Przeprowadzenie warsztatów „Zdrowa Pani- Zdrowy Pan- profilaktyka zdrowotna dla 20 Uczestników Projektu „Aktywność społeczno zawodowa w Gminie Libiąż” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach MRPO na lata 2014-2020 obejmujących zakres:

a) higiena jako nauka o sposobach zachowania zdrowia i zapobiegania  chorobom

b) przekazanie podstaw nt. prozdrowotnego stylu życia oraz rozwijanie nawyków i umiejętności dbania
              o zdrowie ( badania kontrolne, suplementy diety)

 c) zdrowie psychiczne i fizyczne a wsparcie instytucji i organizacji

 

Kod CPV: 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

 

  1. Zakres prac do wykonania:
  • Przygotowanie programu szkolenia
  • Przeprowadzenie warsztatów - 6 h lekcyjnych (1 dzień *6h)- zgodnie z informacjami zawartymi w Rozdziale IV
  • Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla 20 UP + 1 egz. Do dokumentacji projektowej
  • Tematyka zajęć powinna obejmować następujące zagadnienia:

a) higiena jako nauka o sposobach zachowania zdrowia i zapobiegania  chorobom

b) przekazanie podstaw nt. prozdrowotnego stylu życia oraz rozwijanie  nawyków i umiejętności dbania o zdrowie ( badania kontrolne, suplementy diety)

 c) zdrowie psychiczne i fizyczne a wsparcie instytucji i organizacji

 

Rozdział IV. Termin realizacji zamówienia: 04.05.2017 w godz. 08.30-13.30

 

Rozdział V. Warunki realizacji zamówienia: 

a) miejsce realizacji – Punkt Aktywności Obywatelskiego Libiąż ul. Makowa 2

b) ilość uczestników –20 UP

c) czas trwania - 6 godz. lekcyjnych

d) termin płatności - 30 dni od przedłożenia rachunku/faktury oraz wymaganych dokumentów, pod warunkiem dostępności środków na koncie projektowym.

 

Rozdział VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

 

O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia: tj posiadają doświadczenie polegające na organizacji w ostatnich 2 latach przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 warsztatów,(załącznik 5)

Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa kserokopie referencji, umów, opinii itp.

  1. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą:

a)    wykształcenie min. wykształcenie co najmniej średnie medyczne w zawodzie pielęgniarka lub ukończony kurs kwalifikacyjny dla pielęgniarek środowiskowych/rodzinnych

-           oraz

b)    co najmniej roczne doświadczenie pracy w zawodzie

oraz

c)     doświadczenie w prowadzeniu warsztatów o tematyce zgodnej przedmiotem zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę - minimum 2 usługi w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 4).

Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa CV oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia.

a)    Osobą prowadzącą zajęcia nie może być osoba zatrudniona w instytucji uczestniczącej  w realizacji PO (rozumie się IZ PO lub instytucję, do której IZ PO delegowała zadania związane z zarządzaniem PO) na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie (zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020). Łączne zaangażowanie zawodowe osób prowadzących zajęcia w realizację wszystkich projektów  finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł nie może przekroczyć 276 godzin miesięcznie (stosowne oświadczenie wybrany Wykonawca złoży przed podpisaniem umowy.

  1. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
  1. Posiadają aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy.

 

Rozdział VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu oceny  spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

Zamawiający określa następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

 

  1. W celu umożliwienia zamawiającemu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia załącznik nr 2 do Zapytania

a)    Dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie prowadzących zajęcia

b)    Cv prowadzących zajęcia wraz z podpisaną własnoręcznie klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych

  1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 

a)    Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych o którym mowa  w pkt. 8 sekcji 6.6.3. „Podręcznika kwalifikowania wydatków objętych dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Kraków styczeń 2016r. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do Zapytania).

 

Rozdział VIII. Opis sposobu przygotowania oferty

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  2. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej w języku polskim, sporządzoną na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem. 
  3. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania.
  4. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy. Wszystkie załączniki do oferty muszą być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
  5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii składanych wraz z ofertą.
  6. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec nie później niż  w terminie składania ofert, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów  o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Informacje te winny być umieszczone odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie, w osobnej wewnętrznej kopercie opisanej „Tajemnica Przedsiębiorstwa”. Strony należy ponumerować w taki sposób, aby umożliwić ich dopasowanie do pozostałej części oferty – należy zachować ciągłość numeracji stron oferty.
  7. Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
  8. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Kopie składanych dokumentów muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, poprzedzonym dopiskiem „za zgodność z oryginałem”. Kserokopia dokumentu wielostronicowego winna być poświadczona za zgodność z oryginałem w sposób jw. na każdej zapisanej stronie.
  9. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 
  10. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  11. Ofertę należy sporządzić zgodnie z załączonym formularzem ofertowym – Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania. 
  12. W przypadku, gdy ze względu na braki lub niejasności w zakresie złożonej oferty Zamawiający nie może wybrać tej oferty jako najkorzystniejszej,  dopuszcza się możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów bądź oświadczeń lub do złożenia wyjaśnień w wyznaczonej przez Zamawiającego formie i terminie.

 

Rozdział IX. Miejsce oraz termin składania ofert

 

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej do sekretariatu OPS w Libiążu przy ul. 9 Maja 2 do dnia 06.04.2017 r. do godz. 10.00 Z dopiskiem:

 „Oferta na przeprowadzenie warsztatów Zdrowa Pani- Zdrowy Pan – profilaktyka zdrowotna dla Uczestników Projektu” nr zamówienia : OPS.DPŚ.4141.Z.6.2017. Nie otwierać przed 06.04.2017 godz. 10.00.

 

 Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.

 

Rozdział X. Opis sposobu obliczenia ceny oferty

 

  1. W druku formularza ofertowego – załącznik nr 1 do Zapytania .Cena brutto musi określać całkowitą wycenę przedmiotu zamówienia.
  2. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne Wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem należnego podatku VAT. 
  3. Ofertę należy sporządzić przy uwzględnieniu warunku, że całość materiałów oraz środków technicznych niezbędnych do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca.
  4. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.
  5. Cena ma być wyrażona w złotych polskich brutto. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/gr.).
  6. Cena oferty jest ceną kosztorysowa. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie liczby UP lub ilości godzin. Wówczas wynagrodzenie wykonawcy wynikać będzie z iloczynu ceny jednostkowej , ilości godzin i liczby UP.
  7. Dla porównania ofert Zamawiający przyjmuje cenę brutto określoną w formularzu ofertowym. 

 

Rozdział XI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

 

1. Kryteria oceny ofert:

  • Cena – waga 90% obliczona wg następującego wzoru:

 

        cena najniższa

punkty ceny badanej oferty = --------------------------- x  90 pkt

     cena badanej oferty

 

  • Doświadczenie w organizacji warsztatów dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Ocena odbywać się będzie na podstawie załącznika nr 5  i będą brane pod uwagę wyłącznie usługi, dla których wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające ich wykonanie. W przypadku braku tych dokumentów Zamawiający nie będzie wzywał do ich uzupełnienia i nie przyzna punktów za takie usługi– waga 10%

 

Doświadczenie

do 2 usług

3 usługi

4 i więcej usług

Ilość punktów

1

5

10

z założeniem, iż 1 pkt odpowiada 1%

 

Łączna liczba punktów dla badanej oferty będzie liczona wg. następującego wzoru:

Suma punktów badanej oferty = punkty ceny badanej oferty + punkty za doświadczenie.

Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punków.

 

Rozdział XII. Dodatkowe informacje

 

1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia negocjacji w celu ustalenia najkorzystniejszych warunków realizacji Zamówienia.

 

  1. 2.    Dodatkowe informacje o przedmiocie zamówienia można uzyskać pod nr tel.
    32 627 78 25 w godz. 09.00-14.00. Osoba uprawniona do kontaktu: Monika Łyszczarz- koordynator projektu, Mariusz Podlipski – Specjalista reintegracji zawodowej.

 

 

Załączniki:

Załącznik nr 1  - Wzór formularza ofertowego.

Załącznik nr 2 - Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 

Załącznik nr 3 - Wzór oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.

Załącznik nr 4 – Doświadczenie wykładowców w prowadzeniu warsztatów zgodnych z tematyką części, na którą Wykonawca składa ofertę

Załącznik nr 5 - Doświadczenie Wykonawcy w organizacji  warsztatów

 

 

 

Dyrektor

Ośrodka Pomocy Społecznej

 

Sylwia Paleczny

plik pdf - rozmiar: 409.9 KB
419742
plik pdf - 409.9 KB

Zaproszenie do złożenia oferty

plik doc - rozmiar: 848.5 KB
868864
plik doc - 848.5 KB

Załączniki do złożenia oferty edycja