Zamówienie publiczne DPŚ.4141.Z.2.2019

Nr sprawy: DPŚ.4141.Z.2.2019 Libiąż, dn. 11.03.2019r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Ośrodek Pomocy Społecznej,
ul. 9 Maja 2, 32-590 Libiąż
tel. 32 627 78 25,
fax 32 627 78 25
e-mail: kis.ops@libiaz.pl

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie nie podlega przepisom Prawa zamówień publicznych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późniejszymi zmianami ) ze względu na wartość zamówienia oszacowaną poniżej kwoty 30.000 euro. Postępowanie jest prowadzone w oparciu o uregulowania wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego. Ogłoszenie zostało sporządzone zgodnie z zapisami Podręcznika kwalifikowania wydatków objętych dofinansowaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego Wytyczne Programowe Instytucji Zarządzającej RPO WM 2014-2020.

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Kod CPV: 805700 00-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

Przeprowadzenie warsztatów grupowych dla Uczestników Projektu „Aktywność społeczno zawodowa
w Gminie Libiąż - II” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach MRPO na lata 2014-2020.

Zamówienie składa się z 6 części tj. warsztaty:

1. Autoprezentacja – Fryzjer
2. Autoprezentacja - Wizaż
3. Zdrowa Pani – Zdrowy Pan
4. I pomoc przedmedyczna
5. Tanie zdrowe gotowanie
6. Stolarsko- ogrodnicze

IV. TERMIN REALIZACJI ZAMOWIENIA

Warsztaty zostaną przeprowadzone w terminie : marzec - kwiecień 2019r. Dokładny termin realizacji warsztatów zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKNYWANIA SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
i nie wymaga składania dokumentów na potwierdzenie spełniania ww. warunku.

2. Wiedza i doświadczenie
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się przeprowadzeniem z należytą starannością, co najmniej jednego warsztatu w okresie ostatnich trzech lat ( dla grupy min. 10 osób ) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie –
o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia – dla poszczególnych części zamówienia.

Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca składa załącznik nr 5 oraz kserokopie referencji, protokołów odbioru, opinii lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi.

3. Potencjał techniczny
Wykonawca winien dysponować odpowiednim sprzętem i urządzeniami umożliwiającymi właściwe zrealizowanie zamówienia w szczególności część praktyczną poszczególnych warsztatów.

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż osoby przewidziane do realizacji zamówienia posiadają:

Dot. części I zamówienia:
a) wykształcenie min. policealne technik usług fryzjerskich lub średnie uzupełnione o kursy, staże, szkolenia z zakresu fryzjerstwa oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie pracy
w zawodzie
oraz
b) doświadczenie w prowadzeniu warsztatów ( dla minimum 10 osób) o tematyce zgodnej przedmiotem zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę - minimum 2 usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 6).

Dot. części II zamówienia:
a) wykształcenie min. policealne technik usług kosmetycznych lub średnie uzupełnione
o kursy, staże, szkolenia z zakresu wizażu co najmniej 2 letnie doświadczenie pracy
w zawodzie
oraz
b) doświadczenie w prowadzeniu warsztatów ( dla minimum 10 osób) o tematyce zgodnej przedmiotem zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę - minimum 2 usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert ( załącznik nr 6 ).

Dot. części III zamówienia:
a) wykształcenie co najmniej średnie medyczne w zawodzie pielęgniarka lub ukończony kurs kwalifikacyjny dla pielęgniarek środowiskowych/rodzinnych oraz co najmniej roczne doświadczenie pracy w zawodzie
oraz
b) doświadczenie w prowadzeniu warsztatów ( dla minimum 10 osób) o tematyce zgodnej przedmiotem zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę - minimum jedna usługa w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 6 ).

Dot. części IV zamówienia:
a) co najmniej udokumentowane kwalifikacje ratownika medycznego oraz roczne doświadczenie zawodowe w zawodzie ratownika medycznego

oraz
b) doświadczenie w prowadzeniu warsztatów ( dla minimum 10 osób) o tematyce zgodnej przedmiotem zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę - minimum 2 usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 6).

Dot. części V zamówienia:
a) wykształcenie wyższe lub średnie ze specjalizacją dietetyka oraz minimum roczne doświadczenie zawodowe w zawodzie dietetyk
oraz
b) doświadczenie w prowadzeniu warsztatów ( dla minimum 10 osób) o tematyce zgodnej przedmiotem zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę - minimum 2 usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 6).

Dot. części VI zamówienia:
a) wykształcenie średnie zawodowe
oraz
b) doświadczenie w prowadzeniu warsztatów ( dla minimum 10 osób) o tematyce zgodnej przedmiotem zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę - minimum 2 usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 6).

Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa uzupełniony załącznik nr 6 oraz CV osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
W przypadku niespełniania jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.

5. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa

Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku i nie wymaga składania dokumentów na potwierdzenie spełniania ww. warunku.

VI. INFORMACJE DOT. WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V, oraz
b) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu wzajemnych powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy
z warunków określonych w punkcie:
- VI lit. a - winien spełnić co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
- VI lit. b - winien spełnić każdy z Wykonawców oddzielnie.

VII. KRYTERIA OCENY OFERT ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTÓW
A. Oferty będą oceniane w dwóch etapach:

W pierwszym etapie nastąpi ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni a ich oferty odrzucone.

W drugim etapie nastąpi ocena ofert nie podlegających odrzuceniu wg następujących kryteriów:

1. Cena brutto zamówienia – 70%
Liczba punktów badanej oferty w danym kryterium = ( cena najniższa / cena badana) x 100 x 70%

2. Doświadczenie wykonawcy – 20 %
Instytucja przeprowadziła w ostatnich 3 latach warsztaty o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia:
2 – 4 warsztatów dla min. 10 os. - 25 pkt.
5 – 8 warsztatów dla min. 10 os. - 50 pkt.
9 – 10 warsztatów dla min. 10 os. - 75 pkt.
Powyżej 10 warsztatów dla min. 10 os – 100 pkt.

Liczba punktów badanej oferty w danym kryterium = ( ilość uzyskanych punktów w kryterium
nr 2 / maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania w kryterium nr 2 ) x 100 x 20%

3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług – 10%
W powyższym kryterium będzie oceniane posiadanie dokumentu potwierdzającego, że dany Wykonawca dba o wysoką jakość oferowanych usług, budując wewnątrz swojej organizacji system zapewnienia jakości . W powyższym kryterium punkty będą przydzielane w następujący sposób:

 instytucja szkoleniowa nie posiada certyfikatu jakości usług – 0 pkt.
 instytucja szkoleniowa posiada znak jakości usług inny niż MSUES ( jeden lub więcej ) –
50 pkt.
 instytucja szkoleniowa posiada znak jakości usług MSUES – 100 pkt.

Liczba punktów badanej oferty w danym kryterium = (ilość uzyskanych punktów w kryterium nr 3 / maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania w kryterium nr 3 ) x 100 x 10%.

UWAGA

 W kryterium doświadczenia będzie brana pod uwagę ilość przeprowadzonych warsztatów wykazanych w załączniku nr 5 do ogłoszenia, do których Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające należyte wykonania usługi.
 W przypadku rozbieżności pomiędzy liczbą osób wykazaną w załączniku nr 5 a liczbą wykazaną na dokumentach potwierdzających należyte wykonanie usługi w kryterium doświadczenia do oceny zostanie przyjęta liczba przeprowadzonych warsztatów wynikająca z dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi.
 Punkty w ww. kryterium będą przyznawane za należyte wykonanie każdej kolejnej usługi ponad minimum określone jako warunek udziału w postępowaniu tj. w rozdziale. V pkt. 2.).

B. Ostateczna liczba punktów oferty będzie stanowić sumę punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach.
C. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
D. W przypadku ofert, które uzyskają taką samą liczbę punktów – wygra oferta o niższej cenie.

VIII. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ O REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

Na ofertę składają się:
a) Formularz oferty – zał. nr 2
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3
c) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych – załącznik nr 4
d) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług przez Wykonawcę oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5.
e) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat
ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 6, a także CV osób przewidzianych do realizacji zamówienia.
f) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
g) Kopia dokumentu potwierdzającego oznaczenie formy prawnej prowadzonej działalności –w przypadku braku wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, np. statut, kserokopia umowy spółki w przypadku spółek prawa cywilnego (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) ,
h) Certyfikaty jakości usług: ( kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) jeśli Wykonawca posiada.

IX. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT

1. Ofertę należy złożyć w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego tj. Ośrodek Pomocy Społecznej w Libiążu, 32-590 Libiąż, ul. 9 Maja 2 – Sekretariat, III piętro pok. 420, w terminie do dnia 18.03.2019r. do godz. 9:00.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę do każdej z 6 części zamówienia i oferować tylko jedną cenę / brutto/. Oferty do poszczególnych części zamówienia winny być złożone w oddzielnych kopertach opisanych jak wskazano w pkt. 9 i 10 niniejszego rozdziału.
3. Oferta musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami niniejszego ogłoszenia bez żadnych zastrzeżeń i uwarunkowań oraz przygotowana na drukach według wzorów stanowiących załączniki do ogłoszenia. Wykonawca składający ofertę ponosi pełną odpowiedzialność za jej kompletność.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, czytelnie,
na komputerze lub ręcznie czytelną techniką trwałą. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo / oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osoby udzielające pełnomocnictwa / określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
5. Formularz oferty oraz dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
W przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty.

6. Wskazane jest, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i parafowane.
7. Wskazane jest, aby wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł poprawki były parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
8. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem,
że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej.
9. Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie, na której powinna widnieć nazwa i adres Zamawiającego oraz następujące oznaczenie:

Nazwa i adres Wykonawcy
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
na przeprowadzenie warsztatów dla uczestników Projektu:
Aktywność społeczno zawodowa w Gminie Libiąż- II
Część ….... zamówienia: …………………………………………………..…….
( nazwa warsztatu )
Nie otwierać przed dniem 18.03.2019r. przed godziną 9:30.

10. Na kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy oraz opatrzyć ją pieczęcią Wykonawcy.
11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
12. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 18.03.2019. o godzinie 9:30 w swojej siedzibie (pok. 404 - III piętro).
13. Otwarcie ofert jest jawne.
14. Formularz oferty oraz dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się aby wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub pełnomocnictwo w postaci poświadczonej notarialnie.
15. W przypadku gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Strony zawierające informację, o których mowa w zdaniu poprzednim winny być oddzielnie ze sobą połączone oraz ponumerowane z zachowaniem ciągłości numeracji stron oferty i oznaczone klauzulą : informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 419 z późn. zm.)

X. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

a) Wszelkie dodatkowe informacje dotyczące przedmiotowego zaproszenia można uzyskać pod numerem tel. 32 627 78 25 wew. 33;.
b) W niniejszym postępowaniu wszelkie zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą drogą elektroniczną – email: kis.ops@libiaz.pl
c) Wykonawca, który uzna za niezbędne uzyskanie wyjaśnień dot. treści niniejszego ogłoszenia powinien wystąpić z zapytaniem do Zamawiającego w sposób wskazany w pkt. b).

XI. INFORMACJA O FORMALANOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ SPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPARWIE PZREDMIOTOWEGO ZAMÓWIENIA

a) O wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty a także zamieści stosowną informacje na stronie internetowej.
b) Zamawiający z wybranym Wykonawcą zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

XII. WARUNKI ZMIANY ZAWARTEJ UMOWY

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 7 do niniejszego ogłoszenia. Zmiany mogą dotyczyć:
a) Kadry wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn losowych ( za zgodą Zamawiającego), pod warunkiem, iż zostaną zachowane co najmniej wymagania stanowiące warunek udziału w postępowaniu;
b) Terminu przeprowadzenia warsztatów - za zgoda Zamawiającego;
c) Miejsca odbywania warsztatów – za zgodą Zamawiającego pod warunkiem, że zostaną one przeprowadzone w obiekcie położonym w odległości nie większej niż 1000 m od siedziby OPS w Libiążu ul. 9 Maja 2.
2. Warunkiem dokonania zmiany jest zawiadomienie o zaistnieniu w/w okoliczności w formie pisemnej i zgoda Zamawiającego udzielona w formie pisemnej.
3. Ewentualne wprowadzenie wskazanych powyżej zmian do umowy nie może skutkować zwiększeniem wynagrodzenia wynikającego z tytułu realizacji umowy.

INFORMACJE DODATKOWE

a) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
d) W razie wątpliwości co do treści złożonych ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami celem doprecyzowania ich treści.
e) Oferty niekompletne ( nie zawierające wszystkich dokumentów, o których mowa w pkt. VIII niniejszego ogłoszenia ) zostaną odrzucone.
f) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN, Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
h) W przypadku uchylania się Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza od podpisania umowy, realizacja zamówienia zostanie powierzona kolejnemu Wykonawcy z najwyższą oceną uzyskaną z oceny ofert bez ponownego ich badania i oceny.

 

DYREKTOR
Ośrodka Pomocy Społecznej
Sylwia Paleczny

Załączniki
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2. Formularz oferty
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
4. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych
5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług przez Wykonawcę
6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
7. Wzór umowy.

plik pdf - rozmiar: 767 KB
785367
plik pdf - 767 KB

Przeprowadzenia warsztatów grupowych dla Uczestników Projektu „Aktywność społeczno zawodowa
w Gminie Libiąż - II” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach MRPO na lata 2014-2020.

plik pdf - rozmiar: 882 KB
903165
plik pdf - 882 KB

Przeprowadzenie warsztatów grupowych dla Uczestników Projektu Aktywność społeczno zawodowa
w Gminie Libiąż - II
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach MRPO na lata 2014-2020.

Załączniki do pobrania:

plik doc - rozmiar: 359.5 KB
368128
plik doc - 359.5 KB
plik pdf - rozmiar: 718.6 KB
735842
plik pdf - 718.6 KB