Zaproszenie do złożenia oferty nr DPŚ.II.4141.Z.9.2017

Libiąż, dnia 19.04.2017r.

Nr sprawy: DPŚ.4141.Z.9.2017

Gmina Libiąż/ Ośrodek Pomocy Społecznej w Libiążu 32-590 Libiąż  

Ul. 9 Maja 2

Zaproszenie do złożenia oferty

 

 

Rozdział I. Nazwa i adres zamawiającego: 

 

Zamawiający: Gmina Libiąż/ Ośrodek Pomocy Społecznej w Libiążu  

32-590 Libiąż ul. 9 Maja  2 tel./fax. 326277825   

Strona internetowa Zamawiającego: www.ops.libiaz.pl/.  

  

Rozdział II. Tryb udzielenia zamówienia: 

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości nie przekraczającej równowartości 50 tys. PLN netto. Do niniejszego zapytania ofertowego zgodnie z art. 4 ust. 8 nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015  poz. 2164 z późn. zmianami.). Zapytanie ofertowe zostało sporządzone zgodnie z zapisami Podręcznika kwalifikowania wydatków objętych dofinansowaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego Wytyczne Programowe Instytucji Zarządzającej RPO WM  2014-2020 styczeń 2016.  

 

Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia:

 

  1. 1.     Przedmiotem zamówienia jest:

 

1.1 Przeprowadzenie warsztatów  „Tanie zdrowe gotowanie- zajęcia z dietetykiem” dla 20 Uczestników Projektu „Aktywność społeczno zawodowa w Gminie Libiąż” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach MRPO na lata 2014-2020 obejmujących zakres:

a)  zasad układania jadłospisu z uwzględnieniem warunków ekonomicznych,

b)  piramidy zdrowego żywienia,

c)  racjonalnego żywienia dla poszczególnych grup wiekowych,

d)  przeprowadzić warsztaty praktyczne

e)  zapewnić artykuły spożywcze oraz materiały do zajęć praktycznych

 

Kod CPV:80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

 

2. Zakres prac do wykonania:

  • Przygotowanie programu szkolenia
  • Przeprowadzenie warsztatów - 18 h lekcyjnych (1 dzień *6h)- zgodnie z informacjami zawartymi w Rozdziale IV
  • Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla 20 UP + 1 egz. do dokumentacji projektowej
  • Tematyka zajęć powinna obejmować następujące zagadnienia

a)  zasady układania jadłospisu z uwzględnieniem warunków ekonomicznych,

b)  piramida zdrowego żywienia,

c)  racjonalne żywienia dla poszczególnych grup wiekowych,

d)  warsztaty praktyczne

 

 

Rozdział IV. Termin realizacji zamówienia: 16-18.05.2017 w godz. 08.30-13.30

 

Rozdział V. Warunki realizacji zamówienia:

a)  miejsce realizacji – Punkt Aktywności Obywatelskiego Libiąż ul. Makowa 2

b)  ilość uczestników –20 UP

c)   czas trwania - 18 godz. lekcyjnych 

d)  termin płatności - 30 dni od przedłożenia rachunku/faktury oraz wymaganych dokumentów, pod warunkiem dostępności środków na koncie projektowym.

 

Rozdział VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 

 

O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki dotyczące:  

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania; tj. posiadają aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia: tj posiadają doświadczenie polegające na organizacji w ostatnich

2 latach przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 warsztatów,(załącznik 5)

  1. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą:  

a) wykształcenie min. średnie ze specjalizacją dietetyka

                                -      oraz

b)    co najmniej roczne doświadczenie pracy w zawodzie dietetyk, intendent lub pokrewne oraz

c)    doświadczenie w prowadzeniu warsztatów o tematyce zgodnej przedmiotem zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę - minimum 2 usługi w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 4).  

Osobą prowadzącą zajęcia nie może być osoba zatrudniona w instytucji uczestniczącej  w realizacji PO (rozumie się IZ PO lub instytucję, do której IZ PO delegowała zadania związane z zarządzaniem PO) na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie (zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020). Łączne zaangażowanie zawodowe osób prowadzących zajęcia w realizację wszystkich projektów  finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł nie może przekroczyć 276 godzin miesięcznie (stosowne oświadczenie wybrany Wykonawca złoży przed podpisaniem umowy.

  1. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 

 

Rozdział VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu oceny  spełniania warunków udziału w postępowaniu:  

 

Zamawiający określa następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:  

  1. W celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 

a)    Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do Zapytania;

b)    Wykaz doświadczenia Wykonawcy w organizacji  warsztatów (załącznik nr 5 do Zapytania) wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie usług (np. kserokopie referencji, umów, opinii);  

Wykaz doświadczenia Wykonawcy w organizacji  warsztatów (załącznik nr 5)  stanowi jednocześnie podstawę do przyznania Wykonawcy dodatkowych punktów w ocenie ofert (kryterium – doświadczenie w organizacji warsztatów dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym). UWAGA! W ocenie ofert będą brane pod uwagę wyłącznie usługi, dla których Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające ich wykonanie. W przypadku braku tych dokumentów Zamawiający nie będzie wzywał do ich uzupełnienia i nie przyzna punktów za takie usługi.

c)    Wykaz doświadczenia trenera w prowadzeniu warsztatów (załącznik nr 4 do Zapytania) wraz z CV trenera w formie pisemnej (oryginał) oraz dokumentami potwierdzającymi jego  wykształcenie i doświadczenie (zarówno staż pracy w zawodzie, jak i doświadczenie w prowadzeniu warsztatów.

UWAGA! CV musi zawierać podpisaną własnoręcznie klauzulę dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych.

 

  1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:   

Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych o którym mowa  w pkt. 8 sekcji 6.6.3. „Podręcznika kwalifikowania wydatków objętych dofinansowaniem w ramach Regionalnego

Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Kraków styczeń 2016r. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do Zapytania).Rozdział VIII. Opis sposobu przygotowania oferty 

 

Rozdział VIII. Opis sposobu przygotowania oferty 

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  2. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej w języku polskim, sporządzoną na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem.   
  3. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania.  
  4. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy. Wszystkie załączniki do oferty muszą być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 
  5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii składanych wraz z ofertą.  
  6. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec nie później niż  w terminie składania ofert, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów  o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Informacje te winny być umieszczone odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie, w osobnej wewnętrznej kopercie opisanej „Tajemnica Przedsiębiorstwa”. Strony należy ponumerować w taki sposób, aby umożliwić ich dopasowanie do pozostałej części oferty – należy zachować ciągłość numeracji stron oferty.  
  7. Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.  
  8. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Kopie składanych dokumentów muszą

być opatrzone własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, poprzedzonym dopiskiem „za zgodność z oryginałem”. Kserokopia dokumentu wielostronicowego winna być poświadczona za zgodność z oryginałem w sposób jw. na każdej zapisanej stronie. 

  1. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.   
  2. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.  
  3. Ofertę należy sporządzić zgodnie z załączonym formularzem ofertowym – Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.  
  4. W przypadku, gdy ze względu na braki lub niejasności w zakresie złożonej oferty Zamawiający nie może wybrać tej oferty jako najkorzystniejszej,  dopuszcza się możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów bądź oświadczeń lub do złożenia wyjaśnień w wyznaczonej przez Zamawiającego formie i terminie.

 

Rozdział IX. Miejsce oraz termin składania ofert  

 

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej do sekretariatu OPS w Libiążu przy ul. 9 Maja 2 do dnia 27.04.2017 r. do godz. 10.00 Z dopiskiem:

 „Oferta na przeprowadzenie warsztatów Tanie zdrowe gotowanie- zajęcia z dietetykiem” dla Uczestników Projektu” nr zamówienia: DPŚ.4141.Z.9.2017. Nie otwierać przed 24.04.2017 godz. 10.00.

 

 Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.

 

Rozdział X. Opis sposobu obliczenia ceny oferty 

  

  1. W druku formularza ofertowego – załącznik nr 1 do Zapytania. Cena brutto musi określać całkowitą wycenę przedmiotu zamówienia.  
  2. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne Wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem należnego podatku VAT.   
  3. Cenę oferty należy wyliczyć mnożąc ustaloną przez Wykonawcę cenę brutto za 1 godz. Warsztatów dla 1 uczestnika przez 18 godz. 
  4. Ofertę należy sporządzić przy uwzględnieniu warunku, że całość materiałów oraz środków technicznych niezbędnych do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca.  
  5. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.  
  6. Cena ma być wyrażona w złotych polskich brutto. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/gr.).  
  7. Dla porównania ofert Zamawiający przyjmuje cenę brutto określoną w formularzu ofertowym.  

  

Rozdział XI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert 

 

1. Kryteria oceny ofert:

  • Cena – waga 90% obliczona wg następującego wzoru:

        cena najniższa

punkty ceny badanej oferty = --------------------------- x  90 pkt

     cena badanej oferty

 

  • Doświadczenie w organizacji warsztatów dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Ocena odbywać się będzie na podstawie załącznika nr 5  i będą brane pod uwagę wyłącznie usługi, dla których wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające ich wykonanie. W przypadku braku tych dokumentów Zamawiający nie będzie wzywał do ich uzupełnienia i nie przyzna punktów za takie usługi– waga 10%

 

Doświadczenie 

do 2 usług

3 usługi

4 i więcej usług

Ilość punktów

1

5

10

z założeniem, iż 1 pkt odpowiada 1%

 

Łączna liczba punktów dla badanej oferty będzie liczona wg. następującego wzoru:

Suma punktów badanej oferty = punkty ceny badanej oferty + punkty za doświadczenie.  Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punków.

 

Rozdział XII. Dodatkowe informacje

 

  1. 1.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia negocjacji w celu ustalenia najkorzystniejszych warunków realizacji Zamówienia.

 

  1. 2.      Dodatkowe            informacje        o          przedmiocie      zamówienia      można uzyskać            pod      nr     tel. 

32 627 78 25 w godz. 09.00-14.00. Osoba uprawniona do kontaktu: Monika Łyszczarz- koordynator projektu, Mariusz Podlipski – starszy instruktor reintegracji zawodowej.

 

 

Załączniki: 

Załącznik nr 1  - Wzór formularza ofertowego.  

Załącznik nr 2 - Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.   

Załącznik nr 3 - Wzór oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.  

Załącznik nr 4 – Doświadczenie wykładowców w prowadzeniu warsztatów zgodnych z tematyką części, na którą Wykonawca składa ofertę

Załącznik nr 5 - Doświadczenie Wykonawcy w organizacji  warsztatów  

 

 

 

Dyrektor 

Ośrodka Pomocy Społecznej  

 

Sylwia Paleczny

plik pdf - rozmiar: 383.5 KB
392654
plik pdf - 383.5 KB

Zaproszenie do złożenia oferty DPŚ.II.4141.Z.9.2017

plik doc - rozmiar: 852 KB
872448
plik doc - 852 KB

Załączniki do pobrania edycja