Zaproszenie do złożenia oferty nr DPŚ.II.4141.Z.2.2017

Libiąż, dnia 23.03.2017r.

Zaproszenie do złożenia oferty na: „Przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków w postaci zestawów obiadowych uczestnikom projektu „Aktywność społeczno-zawodowa w Gminie Libiąż” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Libiąż 23.03.2017r.

 

Nr sprawy: OPS.DPŚ.4141.Z.2.2017

Gmina Libiąż/ Ośrodek Pomocy Społecznej

w Libiążu

32-590 Libiąż

Ul. 9 Maja 2

 

Zaproszenie do złożenia oferty

 

Rozdział I. Nazwa i adres zamawiającego:

 

Zamawiający: Gmina Libiąż/ Ośrodek Pomocy Społecznej w Libiążu

32-590 Libiąż ul. 9 Maja  2 tel./fax. 326277825 

Strona internetowa Zamawiającego: www.ops.libiaz.pl/.

 

Rozdział II. Tryb udzielenia zamówienia:

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości nie przekraczającej równowartości 50 tys. PLN netto. Do niniejszego zapytania ofertowego zgodnie z art. 4 ust. 8 nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015  poz. 2164 z późn. zmianami.). Zapytanie ofertowe zostało sporządzone zgodnie z zapisami Podręcznika kwalifikowania wydatków objętych dofinansowaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego Wytyczne Programowe Instytucji Zarządzającej RPO WM  2014-2020 styczeń 2016.

 

Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków w postaci zestawów obiadowych uczestnikom projektu „Aktywność społeczno zawodowa w Gminie Libiąż” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.1
  2. Liczba uczestników i spotkań:  23  dni -  liczba osób na dany dzień wg harmonogramu zajęć 
  3. Liczba zestawów – przewidywana ilość 390 - maksymalnie 20 na dzień. W zajęciach może wziąć udział mniejsza liczba osób. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości zestawów obiadowych.
  4. Termin realizacji: 23 dni w okresie 04.04.2017-26.05.2017 r. 3 dni w tygodniu, wtorek- czwartek (możliwość przesunięcia terminu),
  5. Miejsce dostarczenia zestawów: Punkt Aktywności Obywatelskiej  w Libiążu ul. Makowa 2
  6.  W skład zestawu obiadowego dla 1 osoby wchodzą:

a) catering na przerwę kawową: kawa parzona i rozpuszczalna (200ml), herbata (200ml), cukier, mleczko do kawy, paluszki, ciastka lub krakersy.

b) wodę mineralną (przyjmuje się jedną butelkę wody 0,5 l na osobę na spotkanie)

c) ciepły posiłek w pojemnikach trzymające ciepło, sztućce jednorazowe, kubki jednorazowe, serwetki.

Każdorazowo, posiłek powinien składać się z:

-  porcji mięsa lub ryby (nie mniej niże 150 g),

- I dodatek : ziemniaki, kasza, ryż, kluski lub frytki (nie mniej niż 200 g),

- II dodatek-  zestaw surówek/ sałatek (200 g). 

Zamawiający dopuszcza zestaw obiadowy wg jadłospisu obowiązującego u Wykonawcy.

Posiłki powinny być urozmaicone i nie powinny powtarzać się w przeciągu jednego tygodnia.

Powinien być dostarczony do miejsca podanego przez Zamawiającego w porcjach dla jednej osoby, podawany na ciepło, w jednorazowych pojemnikach z kompletem sztućców jednorazowych. Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z polskimi normami żywieniowymi, z produktów o wysokim standardzie. Wykonawca będzie zabierał zużyte naczynia jednorazowe.

  1. Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, zestawy obiadowe powinny być przewożone samochodem dopuszczonym przez Sanepid do przewozu posiłków.

 

Kod CPV 55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków

 

Rozdział IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

 

O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia: tj posiadają doświadczenie polegające na organizacji w ostatnich 2 latach przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 usługi zgodnej z przedmiotem zamówienia,
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 

Rozdział V. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu oceny  spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

Zamawiający określa następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

 

  1. W celu umożliwienia zamawiającemu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia załącznik nr 2 do Zapytania

  1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 

a)    Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych o którym mowa  w pkt. 8 sekcji 6.6.3. „Podręcznika kwalifikowania wydatków objętych dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Kraków styczeń 2016r. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do Zapytania).

 

Rozdział VI. Opis sposobu przygotowania oferty

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  2. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej w języku polskim, sporządzoną na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem. 
  3. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania.
  4. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy. Wszystkie załączniki do oferty muszą być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
  5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii składanych wraz z ofertą.
  6. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec nie później niż  w terminie składania ofert, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów  o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Informacje te winny być umieszczone odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie, w osobnej wewnętrznej kopercie opisanej „Tajemnica Przedsiębiorstwa”. Strony należy ponumerować w taki sposób, aby umożliwić ich dopasowanie do pozostałej części oferty – należy zachować ciągłość numeracji stron oferty.
  7. Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
  8. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Kopie składanych dokumentów muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, poprzedzonym dopiskiem „za zgodność z oryginałem”. Kserokopia dokumentu wielostronicowego winna być poświadczona za zgodność z oryginałem w sposób jw. na każdej zapisanej stronie.
  9. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 
  10. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  11. Ofertę należy sporządzić zgodnie z załączonym formularzem ofertowym – Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania. 
  12. W przypadku, gdy ze względu na braki lub niejasności w zakresie złożonej oferty Zamawiający nie może wybrać tej oferty jako najkorzystniejszej,  dopuszcza się możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów bądź oświadczeń lub do złożenia wyjaśnień w wyznaczonej przez Zamawiającego formie i terminie.

 

Rozdział VII. Miejsce oraz termin składania ofert

 

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej do sekretariatu OPS w Libiążu przy ul. 9 Maja 2 do dnia 31.03.2017 r. do godz. 10.00 Z dopiskiem:

 „Oferta na przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków w postaci zestawów obiadowych” nr zamówienia : OPS.DPŚ.4141.Z.2.2017. Nie otwierać przed 31.03.2017 godz. 10.00.

 

 Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.

 

Rozdział VIII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty

 

  1. W druku formularza ofertowego – załącznik nr 1 do Zapytania .Cena brutto musi określać całkowitą wycenę przedmiotu zamówienia.
  2. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne Wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem należnego podatku VAT. 
  3. Ofertę należy sporządzić przy uwzględnieniu warunku, że całość materiałów oraz środków technicznych niezbędnych do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca.
  4. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.
  5. Cena ma być wyrażona w złotych polskich brutto. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/gr.).
  6. Cena oferty jest ceną kosztorysową. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie liczby UP lub ilości posiłków. Wówczas wynagrodzenie wykonawcy wynikać będzie z iloczynu ceny jednostkowej  oraz ilości posiłków. W przypadku gdy Zamawiający, w dniu poprzedzającym szkolenie, zgłosi zapotrzebowanie na zmniejszoną ilość posiłku ciepłego i wody mineralnej niż w ofercie (z uwagi na nieobecność osób), wówczas Wykonawca w dniu następnym dostarczy wody mineralnej i posiłku ciepłego w ilości pomniejszonej o to zgłoszenie. Zamawiający nie zapłaci wówczas za niedostarczony posiłek i wodę. Wynagrodzenie zmniejszone będzie w oparciu o przedłożone ceny jednostkowe w ofercie. Zmniejszona ilość osób na spotkaniu nie wpłynie na wysokość wynagrodzenia za catering na przerwę kawową.
  7. Dla porównania ofert Zamawiający przyjmuje cenę brutto określoną w formularzu ofertowym. 

 

Rozdział IX. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

 

1. Kryteria oceny ofert:

  • Cena – waga 100% obliczona wg następującego wzoru:

 

        cena najniższa

punkty ceny badanej oferty = --------------------------- x 100 pkt

     cena badanej oferty

 

Rozdział X. Warunki realizacji zamówienia:

 

  1. Wykonawca ma obowiązek świadczenia usług objętych zamówieniem zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r., nr 171, poz. 1225 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 24 czerwca 1974 r. w sprawie ustalenia racji pokarmowych w całodziennym wyżywieniu określonych grup żywności (Dz. U. z 1974 r., nr 16, poz.69) i rozporządzeniem z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 r., nr 80, poz.545)
  2. Wykonawca będzie ponosił wszelką odpowiedzialność za utrzymanie właściwego poziomu żywienia oraz zgodności składu wartościowego i jakościowego posiłków wynikających z zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo dostępu do protokołów pokontrolnych oraz wszystkich atestów na surowce, urządzenia, sprzęt, naczynia, opakowania transportowe wykorzystywane w procesie przygotowania i transportu posiłków.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny i weryfikacji wszystkich parametrów zleconej usługi – na każdym etapie oraz w każdej chwili w miejscu przygotowywania posiłków i ich dostawy.

 

 

 

Dyrektor

Ośrodka Pomocy Społecznej

 

Sylwia Paleczny

plik doc - rozmiar: 837.5 KB
857600
plik doc - 837.5 KB

Załączniki do porania w wersji edytowalenej